Join Us!

Create your own banner at mybannermaker.com!

Wednesday, April 8, 2009

Aktiviti 8/4/2009 &

Hari ni tiada aktiviti kayuhan.so...gua balik rumah awal sikit hari dari ofis. Gua ambil basikal gua bawa pegi kedai (RN Samy) servis sikit basikal cap ayam gua ni coz brek depan sangkut kat disc brake. Sambil-sambil mekanik basikal tu gobek basikal gua, gua pun cuci-cuci mata. Tengok-tengok body frame. Terpikat gua kat body GT (RM1200) dan GIANT (RM130) kat kedai tu. Pastu gua survey crankset Shimano deore 2010. Harga dia menarik (sebab banyak2 kedai...RN Samy ni murah)Harga dia kasi kat gua RM300. Next week memang gua tukar crankset gua ni. Dalam masa yang sama dia explain & recommend kat gua pasal absorber. Bagus untuk crosscountry tapi gua lupa la pulak apa brand. Kalau ada budget lebih gua tukar sekali ngan absorber.

PENGUMUMAN
Bermula esok (9/4/2009) aktiviti kayuhan gua berehat sampai hari isnin (13/04/2009) kerana gua pulang ke kampung gua di Ipoh sebab kenduri kahwin adik bongsu gua. Bergelora la jiwa gua nanti... heheheheh... harap-harap syukran teruskan aktiviti. Kita jumpa lagi next week.

No comments:

Post a Comment