Join Us!

Create your own banner at mybannermaker.com!

Wednesday, April 8, 2009

Saddle Scott USA & Kayuhan Malam Ke Danau Kota 7/4/2009

Pada 7/4/209, kami memulakan aktiviti kayuhan kami pada jam 21:45. Kayuhan kami bermula dari Sunway Batu Caves menuju ke Danau Kota melalui Jalan Gombak. Kami sampai Danau Kota jam 22:10 dimana Pasar Larut Malam sudah bermula. Gambar di bawah adalah sebahagian dari aktiviti perniagaan di Danau Kota. Meriah sekali aktiviti perniagaan di sana bagi menjana ekonomi terutamanya peniaga-peniaga bumiputera. Di harap aktiviti perniagaan seperti ini dapat diteruskan dan diperluaskan lagi.



SADDLE SCOTT USA
Gua telah membeli SADDLE SCOTT USA (2nd Hand) dari Mr.Lew. Bertambah lagi kenalan gua dari kalangan penggemar MT ni. Mr. Lew ni ada group MTB main "cross country" kat FRIM.Memang best kalau "cross country" kat FRIM ni. Gua beli Saddle tu dengan harga RM40.00. Ok la... Berubahlah sikit rupa basikal gua ni. Hehehehe.. Tengok la gambar saddle gua yang baru ni.



No comments:

Post a Comment