Join Us!

Create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday, June 4, 2009

Kayuh..Kayuh...Kayuh...

Lama dah tak update aktiviti dalam blog ni. Gua ada sibuk sikit kebelakangan ni. Banyak pulak kerja (network & installation) lately ni. Gua cuma kayuh kat area dekat rumah aje. Paling jauh pun ke tempat lepak gua di anjali. Weekend ni pasti gua akan pegi berkayuh offroad tapi lokasi belum tahu lagi.Cuma gua nak cari partner aje. Basikal gua ada 2..so.. cari siapa yang berminat. Rasanya joe janggut yang boleh diayat ni. Heehehe....
Projek akan datang gua. Gua nak buka satu gerai untuk dijadikan port lepak geng-geng (basikal, motor,superbike, 4x4 dan lain2). Menu makanannya yang pasti adalah mee/mehoon/kueyteow soup/kari/kicap ioh style. Memang best... lokasi kat area gombak kerana gombak ni kaya dengan geng-geng aktivit ekstreme ni. So...tunggu aje grand openingnya. Akan gua war-warkan pembukaannya nanti....Adios!!

No comments:

Post a Comment