Join Us!

Create your own banner at mybannermaker.com!

Tuesday, June 23, 2009

KMX Tricycle Ride

22/06/09 : Palace Golden Horses - Gua stay kat Palace Golden Horses (PGH) bawa isteri dan anak-anak bercuti di sana. Walaupun tak jauh tapi susasana kat sana lain. Waktu malam yang cantik dengan rekabentuk hotel yang menarik ditambah dengan limpahan lampu menyuluh bangunan menampakkan lagi keistimewaan rekabentuk hotel.

Gua tak nak cerita pasal percutian gua, cuma menegenai KMX Tricycle Ride yang gua buat kat PGH. Sememangnya menarik. Bukan nak beralih hobi tapi nak cuba benda yang baru dan aktiviti Tricycle ni pun tak jauh dengan aktiviti sukan berbasikal. Ada banyak persamaannya. Jika ada rezeki gua nak beli satu KMX Tornado pun sudah memadai. Sememangnya cukup-cukup menarik ride KMX Tricycle ni. Cuba lihat Photo yang gua uploadkan.

Isteri gua pun mencuba KMX Tricycle ni. Sememangnya amat sesuai untuk aktiviti seisi keluarga, baik lelaki, perempuan, tua, muda mahupun kanak-kanak.

No comments:

Post a Comment