Join Us!

Create your own banner at mybannermaker.com!

Friday, June 5, 2009

Sri Gombak Ride - 06/06/09

Sri Gombak - 06/06/09 - Gua keluar rumah jam 7:45pm. Hari ini seoerti biasa kayuhan secara solo. Sebelum ni gua ronda-ronda di sri gombak untuk cari trail baru. So, hari ni gua keluar survey satu tempat tapi tak sesuai untuk trail MTb. Hanya sesuai untuk jungle tracking. Gua usung basikal gua naik atas. Sampai separuh jalan gua kayuh pelahan-pelahan,entah macamana boleh tergolek dok...terkehel lutut gua yang dah memang bertahun terkehel (sport injury - biasa la main bola). Ni dok sengal-sengal balik lutut gua ni. Tapi semangat punya pasal, gua terus usung basikal gua naik sampai atas. Hasilnya sila tujuk gambar gua yang di bawah ni..hehehehe... Nak cari trail lain pulak..



No comments:

Post a Comment