Join Us!

Create your own banner at mybannermaker.com!

Monday, June 8, 2009

Reece - 08/06/09

Gombak - 08/06/09 : Hari ini gua pegi reece trail untuk crosscountry dengan Syukran. Hasilnya teramat memuaskan. Sudah pasti gua akan aturkan jadual dan masa gua nak berkayuh (crosscountry & downhill) dengan Syukran. Lihat photo dibawah ni. Sungai yang mengalir tetapi airnya agak keruh sedikit kerana hasil dari penerokaan tanah di bahagian atas bukit. Namun begitu kesannya tidaklah sangat tercemar. Masih boleh dikawal dan dibersihkan lagi.














Tengoklah keadaan jalan yang akan kami terokai dengan basikal kami nanti. Sebenarnya ada lagi jalan (trail) yang lagi menarik disitu tetapi gua tak sempat nak shot gambar. Ada lagi tempat lain yang kami nak pergi.













Keadaan anak sungai di bahagian bawah. Tak dapat shot yang menarik sebab keadaan lutut gua yang masih terkehel, so.. gua tak dapat nak menyelinap untuk shot yang lebih menarik.

No comments:

Post a Comment